Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz 

Heb jij nog plaats in je koffer? Brieven, pakketjes, medicijnen...forumleden helpen elkaar.

Moderator: FORUMBEHEERDER

#118462  door Osito

Hallo Chantalgoy,

Het maakt denk ik niet uit of je op hetzelfde moment een paar pakketen aanlevert, of dat je dat doet met een interval van een paar weken. Elk pakket krijgt een eigen verzendbrief/vrachtbrief.
Tot nu toe heb ik weliswaar steeds met een interval de pakketten verzonden, maar dat kwam omdat de spullen die ik verzond niet alle tegelijk aanwezig waren.
Voor de zekerheid zou je kunnen afwachten of dit eerste pakket goed en binnen redelijke tijd (ongeveer een maand) aankomt.
Als dat goed aankomt en je weet al dat je meerdere pakketten wilt verzenden, dan is er niets op tegen om die op hetzelfde moment aan te leveren.

Succes
 #118463  door Albert

Hoi Chantalgoy,
Ik weet niet of het is toegestaan of niet, ik heb daar nog nooit iets over gelezen of gehoord.
Misschien dat de douane moeilijk gaat doen als ze meerdere pakketten tegelijk aangeboden krijgt voor één persoon maar ook dat weet ik niet.
Ik heb wel vaker twee pakketten tegelijk naar één persoon opgestuurd en daar nooit problemen mee gehad.
Ik heb ook wel vaker meer dan twee pakketten tegelijk naar één vriendin opgestuurd, maar dan stuur ik één of twee pakketten naar haar eigen adres en de andere pakketten naar het adres van vrienden of familie. Je moet dan even het adres vragen van iemand die hij/zij vertrouwd en die zorgt dan wel weer dat het bij hem of haar terecht komt. Ook nooit problemen mee gehad en zo wel tot tien pakketten tegelijk verstuurd naar vijf verschillende adressen, maar wel voor één persoon.....
Altijd alles aangekomen!