Hallo Cubakenners,
Kunnen jullie mij vertellen hoe het top-up systeem van ding/cubacel werkt?
Wat krijgt iemand als je 50CUC voor data (2Gig) stuurt? Wat kunnen ze ermee? Alleen bij Cubacel spenderen? Of ook nog omzetten naar cash?
Ik heb een leuke vrouw uit Guantanamo een top-up gestuurd van 50CUC dat snel op ging tijdens het videobellen. Misschien iets té snel
Ik heb haar ontmoet op een datingsite. Zij 34, ik 40. Ze vraagt steeds of ik weer wil opwaarderen voor videochat. Videochat wordt soms behoorlijk intiem. Ik heb soms het vermoeden dat ik word opgelicht maar ze komt wel erg overtuigd en echt verliefd en opgewonden over. Ze verklaart me continu de liefde ("I love you so much, mi vida"). Ze wil dat ik met haar naar een Resort ga. Lijkt me best leuk. Ik kan er nog best om lachen ook allemaal. Wat denken jullie? Zou het echte liefde kunnen zijn of gaat het hier alleen om het geld, luxe vakantie en alimentatie?
Ik ben niet lelijk of wanhopig en kan makkelijk een Nederlandse vrouw krijgen maar mijn voorkeur gaat uit naar exotische, tropische, passionele vrouwen. Ik hou van de latijnse en Caribische way of life en heb een licht conservatieve kijk op relaties. Ik ben een avontuurlijke wereldreiziger. Ze lijkt me de perfecte levenspartner waar ik al jaren naar zoek. Vandaar mijn vraag: Is dit een jinetera of toch een eerlijke, lieve, spannende vrouw? Hoe kom ik hier achter? Wat zouden jullie doen?
Help!
Ik hoor graag jullie advies!
Groeten,
Mike40
Kunnen jullie mij vertellen hoe het top-up systeem van ding/cubacel werkt?
Wat krijgt iemand als je 50CUC voor data (2Gig) stuurt? Wat kunnen ze ermee? Alleen bij Cubacel spenderen? Of ook nog omzetten naar cash?
Ik heb een leuke vrouw uit Guantanamo een top-up gestuurd van 50CUC dat snel op ging tijdens het videobellen. Misschien iets té snel

Ik ben niet lelijk of wanhopig en kan makkelijk een Nederlandse vrouw krijgen maar mijn voorkeur gaat uit naar exotische, tropische, passionele vrouwen. Ik hou van de latijnse en Caribische way of life en heb een licht conservatieve kijk op relaties. Ik ben een avontuurlijke wereldreiziger. Ze lijkt me de perfecte levenspartner waar ik al jaren naar zoek. Vandaar mijn vraag: Is dit een jinetera of toch een eerlijke, lieve, spannende vrouw? Hoe kom ik hier achter? Wat zouden jullie doen?
Help!

Ik hoor graag jullie advies!
Groeten,
Mike40