Na een aantal jaren met Rebtel, Hotvoip gebeld te hebben, heb ik nu contact met mijn vrouw via een bel/beeld programma
..Voor zover ik weet kon dit eerst niet totdat mijn vrouw laatst tegen me zei dat we gratis konden bellen met het programma JustTalk en Imo, we hebben dit nu best wel vaak gedaan en dit is heel goed bevallen
...Ik belde eerst elke week via Rebtel maar daar ben ik nu vanaf gestapt doordat ze recent weer een prijsverhoging hebben doorgevoerd, iets meer als 30 euro voor 50 min bellen, daartegenover staat wel dat de kwaliteit goed is maar soms heeft ook deze verbinding zijn mankementen. Ik heb ook een hele tijd Hotvoip gebruikt dat was supergoedkoop maar de kwaliteit van de gesprekken was vaak ondermaats waardoor ik toch weer Rebtel gebruikte. Bellen via de bovengenoemde programma's (JustTalk en Imo scheelt echt onwijs veel geld daar internet gebruik in Cuba ook goedkoper is geworden, naar mijn weten zo een 2 of 2.5 cuc per uur
. Voorheen betaalde ik zowat 120 euro per maand om te bellen wat eigenlijk best wel veel is, tegenwoordig stuur ik geld op via Cas2cuban en daarvan koopt mijn vrouw tegoed om mij te bellen
..Ik heb eerder via Tango geprobeerd te bellen, via whatsapp maar dat word op de een of andere manier geblokkeerd, zelfs FaceTime
..Dit wou ik met jullie delen voor zover jullie hier niet van op de hoogte waren! Als mensen hier nog meer over weten hoor ik het graag of vragen, groet!!