Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz 

over alles wat met Cuba te maken heeft...

Moderator: FORUMBEHEERDER

#117726  door Pieterklu

Als je het Cubaanse regiem niet wilt ondersteunen, is het beste om vandaag alle banden met Cuba te verbreken. Je zult inderdaad niet moeten reizen naar Cuba, je verhouding met je Cubaanse ega moeten afbreken c.q. je ega niet hier naar toe moeten laten komen, geen remisas sturen, geen telefoons opwaarderen, geen pakketten versturen, geen officiële documenten voor visa, huwelijk etc.) laten aanmaken. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
@hombre: is dat wat je bedoelt?
 #117733  door havanalover

@man uit cuba
CORONA RELLEN IN GIDSLAND NEDERLAND POLITIE LOST SCHOTEN ( IN ROTTERDAM)
Neen , niet in Comunistisch cuba Hombre maar in uw eigen democratisch "gidsland". Benieuwd of het ook op Sociale media zal te zien zijn (bron: VRT nieuws) Het kan verkeren zei Bredero!
UPDATE 1
Er zijn minstens twee gewonden, verschilende plunderingen en beschadigingen , volledig uit de hand gelopen
WAAR ? in Cuba? neen in het democratisch gidsland. (wie zwijgt en goedkeurt , stemt toe)

UPDATE 2
Verschilende filmpjes op You tube : het lijkt wel oorlog in het gidsland
 #117769  door Ukraina

dasilvasolis schreef: 18 nov 2021, 12:55 De beelden van de absurde en weerzinwekkende actos de repudio voor de flat van Yunior, het huis van een dissidente Sally in Santa Clara en nog een paar andere dissidenten.
Ik heb gezocht op cubadebate naar jouw bijdrage over de actos de repudio. Heb het niet kunnen vinden.

Dit draadje is zo een onoverzichtelijk rommeltje van samengevoegde topics geworden dat ik een apart topic geopend heb over de vlucht/verbanning van Yunior. viewtopic.php?f=21&t=16951