over alles wat met Cuba te maken heeft...

Moderator: FORUMBEHEERDER

#116307 door VirgindeRegla
10 okt 2020, 12:58
Probeer het nog een keer want ikkan niet meer reageren op mijn eigen bericht?
Mijn vriend gaat proberen naar Nederland te reizen en heeft een transit in Parijs. Vanwege de Covid en schaarste heeft hij geen dollars/euros meer en het geld uit de muur komt in cuc.
Wie kan er wisselen? Hij vertrekt als alles goed gaat 16 oktober en is 14 in de middag in la Habana (van Santiago).
Tevens op zoek naar chirurgisch masker, airfrance staat geen stoffen masker toe, stuurden ze me net.
#116319 door VirgindeRegla
12 okt 2020, 20:14
We hebben inmiddels mondmaskers bemachtigd in Santiago.
Nog wel op zoek naar iemand in Santiago of la Habana die 20 euro of 20 dollar heeft, wisselen voor cuc of overmaken naar NL rekening.
#116345 door JVLebbink
14 okt 2020, 22:34
Is het al/nog gelukt?

Helaas kan ik je niet helpen. Eerlijk gezegd denk ik dat het wel goed zal komen zonder geld. Iets te eten en te drinken krijgt hij wel op de vlucht. Het is niet ideaal, maar anders is er altijd nog water uit de kraan. Overlijden van de honger zal hij zeker niet.
#116347 door hombredecuba
15 okt 2020, 11:24
Je kan toch gewoon op het vliegveld je cuc inwisselen voor Euro's.?Als ik terug van Varadero naar Holland wissel ik mijn cuccies op het vliegveld in voor Euro's.
#116348 door Everdine
15 okt 2020, 11:29
Een Canadees die op de Cayos was schrijft in Facebook dat ze nergens meer met fysiek geld konden betalen, alles per creditkaart, zelfs een biertje. Ik weet niet of dit alleen voor de Cayos gold of voor het hele land, ik had er verder niets over gehoord van mijn contactcubanen.