Wel of niet inenten, ziekenhuizen en medische vragen
#109240 door patrick2wd
18 jan 2015, 19:00
Na een leuke en vooral lekker warme vakantie heeft mijn vriendin na een week nog steeds bulten, vooral op haar armen.
We hebben geen mug gezien, nee echt niet, misschien een enkel vliegje, maar verder niets,
ik heb geen problemen gehad, ook niet gestoken,

we hebben (globaal) hetzelfde gegeten, maar ze kan natuurlijk ergens gevoeliger voor zijn..

wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn?
vast dank!
P
#109244 door sandersh
18 jan 2015, 22:16
Strandvlooien komen iedere dag tevoorschijn na 17.00 uur op de stranden rondom Trinidad. Je ziet ze niet en voor je het weet, zit je bedekt met rode bultjes die verschrikkelijk kriebelen en niet snel verdwijnen. Wat redelijk helpt tegen de jeuk, is onmiddellijk insmeren met PRRRIKWEG, een zalf van VSM.
Mochten de bulten niet verdwijnen, zou je een tropenarts kunnen raadplegen, in het AMC, Havenziekenhuis, LUMC enz.
#109249 door patrick2wd
20 jan 2015, 23:32
na 5 uur was de zon weg op t strand, wij dus ook,
we hebben de verdenking verlegt naar de garnalen.. madam is daar nogal verzot op..
ik ook wel, maar niet als zij... :lol:

wellicht kan iemand daar iets mee linken?
en wat heb je eraan gedaan?
#109257 door Joop_Siroop
21 jan 2015, 12:40
Doet me denken aan de tandarts die vraagt of de kies met of zonder verdoving moet worden getrokken...
> Doet u maar zonder dokter
Nou gaat u maar zitten dan
> Nee, het is voor mijn vrouw, die zit nog in de wachtkamer