Ik ben van plan in maart/april naar Cuba af te reizen voor een individuele rondreis met aankomst in Varadero en vertrek vanuit Holguin. De twee/drie laatste dagen voor vertrek wil ik doorbrengen aan het strand, waarschijnlijk Guardelavaca. Graag zou ik op enig moment op mijn reis Baracoa bezoeken, maar kom er niet goed uit hoe ik dat het beste kan doen. Daarnaast vraag ik me af hoe lang je daar eigenlijk zou moeten verblijven. Is een dag voldoende of heb je meer tijd nodig. Ik weet dat er vanuit Santiago Viazulbussen naar Baracoa gaan, is dat ook de beste manier om er te komen? Op zich hoef ik niet perse naar Santiago namelijk, daar ben ik eerder al geweest.
Zijn er ook andere plaatsen van waaruit je goed in Baracoa kunt komen en die aan te bevelen zijn? Bijv Holguin? Of worden er bijv vanuit Holguin excursies georganiseerd naar Baracoa?
Zijn er ook andere plaatsen van waaruit je goed in Baracoa kunt komen en die aan te bevelen zijn? Bijv Holguin? Of worden er bijv vanuit Holguin excursies georganiseerd naar Baracoa?