Vanaf 3 januari tm 3 februari 2011 ben ik in Cuba te vinden, nu heb ik na lang wikken en wegen, doorspitten van het forum, de lonely planet en eyewitness travel, het volgende schema samengesteld:
3-1 AMS-HAV 18.25 aankomst, vervolgens nachtbus naar Santiago de Cuba
4 nachten Santiago de Cuba
2 nachten Baracao
3 nachten Holguin
3 nachten Trinidad
2 nachten Cienfuegos
2 nachten Matanzas
3 nachten Vinales, overnachten Campismo dos Hermanas
2 nachten San Cristobal, overnachten in Hotel Soroa
3 nachten Isla de Juventud, slapen in Hotel Colony in combinatie met duiken.
1 nacht Nueva Gerona
5 nachten La Habana
3-2 Naar huis...
Het reizen gebeurt vooral met Viazul, nu heb ik begrepen dat de Viazul bus van Havana naar Santiago de Cuba niet langs de luchthaven komt. Wat kost het om een taxi naar het busstation te nemen? En hoe lang zou ik onderweg zijn?
En kan ik met Viazul ook in Cienfuegos komen, of moet dit op een andere manier? (viazul website werkt bij mij niet, dus kan het zelf ook niet opzoeken, ben het tot nu toe nog niet tegengekomen)
De plekken waar nog geen slaapplek achter staat wil ik vooral gebruik maken van casa's, maar heeft er toevallig iemand ervaring met de campismo Dos Hermanas?
En mocht iemand vinden dat ik iets belangrijks over sla, hoor ik graag wat en waarom!
Alvast bedankt voor jullie hulp, kan haast niet wachten tot het 2011 is!
3-1 AMS-HAV 18.25 aankomst, vervolgens nachtbus naar Santiago de Cuba
4 nachten Santiago de Cuba
2 nachten Baracao
3 nachten Holguin
3 nachten Trinidad
2 nachten Cienfuegos
2 nachten Matanzas
3 nachten Vinales, overnachten Campismo dos Hermanas
2 nachten San Cristobal, overnachten in Hotel Soroa
3 nachten Isla de Juventud, slapen in Hotel Colony in combinatie met duiken.
1 nacht Nueva Gerona
5 nachten La Habana
3-2 Naar huis...
Het reizen gebeurt vooral met Viazul, nu heb ik begrepen dat de Viazul bus van Havana naar Santiago de Cuba niet langs de luchthaven komt. Wat kost het om een taxi naar het busstation te nemen? En hoe lang zou ik onderweg zijn?
En kan ik met Viazul ook in Cienfuegos komen, of moet dit op een andere manier? (viazul website werkt bij mij niet, dus kan het zelf ook niet opzoeken, ben het tot nu toe nog niet tegengekomen)
De plekken waar nog geen slaapplek achter staat wil ik vooral gebruik maken van casa's, maar heeft er toevallig iemand ervaring met de campismo Dos Hermanas?
En mocht iemand vinden dat ik iets belangrijks over sla, hoor ik graag wat en waarom!
Alvast bedankt voor jullie hulp, kan haast niet wachten tot het 2011 is!