Gek genoeg doet Hotvoip het bij mij het opeens uitstekend. Gisteren een half uur gebeld. In 1 keer verbonden, kwaliteit zeer goed, net als Rebtel, voor herhaling vatbaar. In het verleden wel veel problemen gehad met Hotvoip.
Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz
Moderator: FORUMBEHEERDER
Rebtel is duurder geworden....Plus nu de kosten voor inbellen via een nummer in Amsterdam
Ik zou het anders stellen: Rebtel heeft zijn prijzen nog niet echt verminderd.
Hier in België bel ik meestal met de vaste lijn met telenet. Dat kost ons 60 cent per minuut. Handig, gewoon de telefoon nemen en bellen...
Maar de laatste tijd krijg ik heel veel publiciteit van allerhande maatschappijen: Dimecuba, Cuballama, aCubatel, Fonoma...
Ze bieden allen allerhande formules aan, waardoor het een beetje onoverzichtelijk begint te worden.
Ik was al eens begonnen met een excel-lijstje te maken, maar het was me te omslachtig. Misschien als ik meer tijd heb, of misschien zijn er gezamenlijk mogelijkheden?
Dime cuba was slechts 29 cent geloof ik en mogelijkheden om gratis te bellen. Al eens uitgetest, maar was een beetje omslachtig. Of ik moet het me nog gewoon laten worden.
In ieder geval vermoed ik dat de concurrentie is begonnen zodat het niet zo lang meer zal duren vooraleer we "gewone" tarieven zullen krijgen en dat "vergelijk-lijstjes aanmaken" niet meer nodig zal zijn. En ja, Rebtel loopt een beetje achter.
Ik moet ook nog eens verlengen, maar dat heeft voor mij weinig zin als mijn vermoeden waar is.