Nieuwe forumleden stellen zich voor.

Moderator: FORUMBEHEERDER

#111780 door lacongolia
13 mei 2016, 02:11
Hoi allemaal! Ik ben Claudia, een 23 jarige rechtenstudente die verliefd is geworden op een lieve Cubaan. Ik ben vorig jaar naar Cuba gegaan voor een taalreis, ik heb er Spaans geleerd en in de tussentijd kennisgemaakt met de moeder van m'n vriend en via haar heb ik hem leren kennen. Niet alleen ben ik verliefd op m'n vriend, maar ook op Cuba. Vanaf het moment dat ik er was geland voelde ik me thuis. Ik heb altijd een binding gehad met Cuba. Thuis ben ik met de Cubaanse rumba en timba opgegroeid en met de Congolese rumba dat een afgeleide is van de Cubaanse rumba. Door m'n vader heb ik veel van het land geleerd, waardoor ik altijd nieuwsgierig was om het daadwerkelijk te bezoeken.
Mijn vriend en ik zijn momenteel bezig met z'n visum aanvraag zodat hij Nederland kan bezoeken en eindelijk mijn familie kan zien (live)! Ik vind dit echt een super forum!

Groetjes,

Claudia :)
#111898 door HECTOR TAMAYO
07 jun 2016, 08:22
Hoi Claudia,

Ik ben ook sinds drie maanden verfiefd geworden op een cubaanse meid, Ik ben zeer benieuwd hoe daar is.
En in hoe ver iemand in de liefde kan vertrouwen special daar.

gr

Hector.
#111964 door Robert
16 jun 2016, 12:55
Is, of was, je vader ook, zeer, actief op dit forum?
Veel geluk.
#112003 door HECTOR TAMAYO
23 jun 2016, 08:37
Hoi Claudia, van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe vriend, Ik maak het zelfde mee , ik ben sinds 4 maanden verfiefd geworden op een cubaanse meid, Ik ben nu in gesprek en ik hoop dat het goed kom,

We keep in touch.

gr..

Hector
#112102 door lacongolia
04 aug 2016, 11:04
Hoi allemaal! Wat een leuke reacties, muchas gracias.
Hector jij ook veel succes en plezier met je relatie!

Gr,

Claudia
#112103 door lacongolia
04 aug 2016, 11:04
Robert schreef:Is, of was, je vader ook, zeer, actief op dit forum?
Veel geluk.

Hoi Robert, nee mijn vader was hier niet actief, althans voor zover ik weet.