Nieuwe forumleden stellen zich voor.

Moderator: FORUMBEHEERDER

#111661 door TheBalvenie
01 apr 2016, 23:59
Hola! Yo soy Mart, ik ben een 22 jarige student die op dit moment bezig is met een stage op Curaçao. Omdat ik aan het einde van mijn stage periode nog twee weken vrije tijd heb en ik deze tijd niet wil spenderen op het eiland waar ik al meerdere maanden woon ben ik gaan rondkijken naar bestemmingen in de regio. Cuba heeft altijd al op het welbekende lijstje gestaan met bestemmingen die ik graag nog wil bezoeken. En wat is nou een betere mogelijkheid om het eiland te bezoeken dan wanneer je op maar 2,5 uur vliegen bent van Cuba.

Nu ben ik op dit forum terecht gekomen omdat het nog een hele onderneming is om alleen 14 dagen rond te reizen.
Tot mijn vertrek zal ik dit forum eens goed doorspitten om mij zo wat wegwijs te maken voor reis.

Al met al hoop ik mij met jullie kennis van het land goed voor te bereiden op de reis.

Gracias a todos,

Met vriendelijke groet,
The Balvenie
#111672 door Jogo
06 apr 2016, 19:44
Waarom denk je dat het een hele onderneming is om 14 dagen alleen rond te reizen op Cuba. Huur een auto overnacht in casa particulares en je hebt de vakantie van je leven.
#111722 door Pieterklu
22 apr 2016, 16:46
Veel succes gewenst Mart met de uitwerking van je plannen. Ik zou zeggen 'Pak de fiets' maar twee weken is een beetje aan de korte kant om een goed beeld van Cuba te vormen op de fiets. Alternatief busonderneming Viazul. brengt je overal waar je zijn moet en nog eens keurig op tijd ook.

groetjes,

Pieter
#111822 door holantina71
21 mei 2016, 12:03
Hoi Mart, het zal reuze meevallen, zolang je niet van een land als Cuba verwacht dat er alles is zoals hier in Europa. Cuba is Cuba en ik sluit me bij Jogo aan: huur een auto (of pak de Viazul) en overnacht in 'casas particulares". Heerlijk!