Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz 

Zal wel over rum en sigaren gaan...

Moderator: FORUMBEHEERDER

#111824  door holantina71

Heeft uw Cubaanse partner moeite met Nederlands leren (bv. voor het inburgeringsexamen) ?
Van 1 t/m 20 juni ben ik in Camagúey beschikbaar om uw partner te helpen! (De rest van de tijd geef ik les in Nederland)
Interesse? Stuur even een PB.
 #111925  door Pieterklu

Nou Havanaman, maak je bekend. In Cuba is een schreeuwend gebrek aan goede leraren Nederlands. O ja reclame mag hier niet, of toch Joop? Is wel voor een zeer goed doel, want zelfs de ambassade havana weet niet van je bestaan, havanaman!
 #112005  door holantina71

Hoi
Inmiddels terug uit Cuba, heel blij om hier te zijn en ik groet jullie hartelijk :D

@ Havanaman, Leuk dat je ook taalles geeft.
Om eerlijk te zijn, moet ik wel zeggen dat ik het niet zo netjes vind om iemands anders advertentie te gebruiken om jezelf bekend te maken. Ik denk dat je net zo goed een eigen advertentie had kunnen maken. Als het goed is mag dat op dit gedeelte van het forum (Vraag en aanbod)

Hola Pieterklu,
Idd. er is veel behoefte aan lessen Nederlands voor Spaanstaligen, zowel in Cuba en andere Spaanstalige landen als in Nederland. Ik heb veel werk hier, maar had gehoopt mensen in Cuba ook te kunnen helpen :D . Waarom? Omdat ik wel eens gebeld word door mensen wiens Cubaanse partner in Cuba is en niet naar Nederland mag (ook niet met een toeristenvisum :shock: )tot die voor het inburgeringsexamen is geslaagd.
Groetjes!
 #117751  door Joop_Siroop

Pieterklu schreef: 10 jun 2016, 19:07 ...O ja reclame mag hier niet, of toch Joop?...
Oh dat mag zeker wel. Er draait Adwords op het forum (hoewel ik overweeg dat te verwijderen want het irriteert me mateloos en levert geen drol op) dus daar kun je zo advertenties kopen. Verder vind ik het geen enkel probleem als je hier je website of facebook profiel post.

Waar ik wel moeite mee heb is spammen, bij elk mogelijk onderwerp een berichtje plaatsen met linkje naar jouw verdienmodel. Als ik dat zie verwijder ik die posts gewoon. Nieuwe forumleden met een link in de eerste post gaan doorgaans ook meteen toedeledoki.