Waar boek ik wat, wat kost het, beschikbaarheid en ervaringen

Moderator: FORUMBEHEERDER

#111841 door Carolien
23 mei 2016, 16:16
Wie kan mij helpen aan een goed adres in omgeving cayo coco of cayo guillermo. Onze voorkeur gaat naar uitzicht op zee, kort aan het strand en een casa particulare
#111844 door dasilvasolis
23 mei 2016, 19:51
Inderdaad zoals hijo zegt. Geen casa particular op geen enkele cayo in cuba. Enkel all innclusive resorts. Casas aan of vlakbij het strand zijn er o.a in rancho luna cienfuegos , la boca bij trinidad, maar das geen superstrand, varadero, habana del este, playa santa lucia om er een aantal te noemen
#112150 door jacqy
26 aug 2016, 06:53
Op de cayos staat geen enkel huis, alleen hotels zijn er toegelaten. Een goed casa particular in Moron is Hostal Llemy y Roselia. Libertad 10 , Moron. Tel (0053)52836618 .Mail olleo@tampabay.rr,com. Mooie kamers , lekker eten en supervriendelijk. Zeg dat je het adres van Jacqueline en Robert hebt.
#112191 door jacqy
08 sep 2016, 17:27
:D nee, ik krijg geen commissie. Het is een heel goede casa. Maar als je zegt dat je het adres gehoord hebt van Jacqueline en Robert wordt je nog meer in de watten gelegd. We zijn als sinds 15 jaar vrienden
#112198 door Pieterklu
09 sep 2016, 14:13
... dan vind ik het een minder sterk argument Hijo.

Logisch dat Cubanen die daar woonachtig zijn een stukje commissie binnen roeien - doen ze dat niet dan stort de economie in - maar als de leden van Cuba forum via dit forum de eigen portemonnee gaan spekken, ben ik daar niet amused over.

Ja, ook ik ken de voorbeelden en de linkjes en ik besef dat de snijlijn (wat wel, wat niet) flinterdun is. Mijn opvatting is dat daarvoor bij uitstek commerciële kanalen bestaan. Daarom kies ik voor andere wegen bij de promotie van mijn verhuuractiviteiten en beperk ik mijzelf tot de essentie van het forum: informatie delen en adviezen vragen en geven.
#112200 door HijodelMundo
09 sep 2016, 23:58
Maar je kan ook comissie krijgen en die dan aan een geliefde in Cuba laten uitkeren...

Tuurlijk siert het iemand er niets voor te vragen. Ikzelf heb ook een facebook pagina voor een vriend gemaakt maar hoef ook absoluut niets van hem aan commissie. Echter heb ik er ook geen problemen mee als iemand anders daar wel iets op een of andere manier aan overhoudt. Als de tip goed is en de prijs voor mij acceptabel dan interesseert het mij niets hoe de inkomsten verdeelt worden.

Wellicht vind je dit een sterker argument...

hijo
#112252 door jacqy
18 sep 2016, 18:57
Ik snap soms ze reacties niet. Ik ben Belgische , woon in Belgie . Ik geef een adres van een casa in Moron door omdat er iemand een casa zocht op de cayos . Op de cayos staan enkel hotels en dichtbijzijndstadje is Moron. Dit is een goed casa en als je zeg te zeggen dat je het adres van mij en mijn man hebt , wordt ik ervan beschuldigd commissie te krijgen. :evil: .Nee dus, als ik er naartoe ga betaal ik de volledige prijs en breng zelfs nog kadootjes mee. Misschien dat jullie denken dat er iemand aan verdiend door het e-mailadres in Tampa Florida. Maar dit is Roselia haar zoon. De casa zelf heeft geen internet .