Hoe kom je van A naar B in Cuba
#111318 door Joop Doornbos
16 dec 2015, 10:47
Ik heb op 2-12-2015 een auto in Cuba gehuurd middels de website van cubacarribean. Het leek mij betrouwbare company.
Geboekt, op verzoek documenten overlegd, betaald, bevestiging betaling en reserveringen ontvangen.
Daarna zou ik een voucher ontvangen met gegevens waar de auto op te halen maar toen werd het stil.

Ik vond op het forum een bericht uit 2011, volledig identieke ervaring, zelfs met dezelfde namen.

Zijn er meer goede/slechte ervaringen met Cubacaribbean?
Wat is jullie advies vwb te nemen aktie.
#111321 door HijodelMundo
16 dec 2015, 20:48
Beste Joop,

Als je doelt op cubacaribbean punt com dan kan ik je zeggen dat zij bekend staan als oplichters. Scroll op die pagina naar beneden en je zal zien zien dat het hoort bij Travelucion... Niet te betrouwen. Geen telefoon nummer van wordt opgenomen en in Cuba kent niemand ze.

Zij bezitten ook vele sites met allemaal dezelfde lay-out, allemal nep!

Ook te merken aan het kopje cubacaribbean punt com / aboutus lang verhaal maar niets concreets. Voor zover ik begrijp van mensen die ik over deze site gesproken heb: lik je wonden en move on...

Verder weey ik niet voor welke periode jullie een auto gehuurd hebben (of althans getracht) maar tussen nu en eind januari kan je het eigenlijk wel vergeten!

Succes ermee en sorry voor dit slechte nieuws!

Hijo

EDIT:
@Hijo,
ik heb de links uit je bericht gehaald
als het een onbetrouwbare club is, is het niet nodig ze te voorzien van waardevolle backlinks
#113044 door HijodelMundo
28 mei 2017, 11:38
Ken ze wel... Afhankelijk wat je boekt werken ze met verschillende tussenpersonen.

Afhankelijk w=van waar je naar op zoek bent kan ik je ook helpen.

Hijo
#113045 door Encantó
28 mei 2017, 19:37
Je bericht bevat te weinig tekens.
Laatst bijgewerkt door Encantó op 25 nov 2017, 15:41, in totaal 1 keer bewerkt.
#113047 door HijodelMundo
29 mei 2017, 06:14
In 2011 dacht ik dat ze wel ok waren, maar ik verwarde ze met cubatravelnetwork.com...

Inmiddels werk ik zelf voor cubatravelnetwork.com en weet ik zeker dat:
1. Cubatravelnetwork.com een degelijk en betrouwbaar bedrijf is (wij van WC eend...)
2. Cubacaribbean punt com oplichters zijn, dit omdat wij bijna wekelijks (zeker in hoogseizoen) gedupeerde aan de telefoon krijgen die ons verwarren met hen.

Hijo
#113050 door HijodelMundo
29 mei 2017, 17:46
Ja die ken ik, dat staat ook in moj reactie op je eerdere bericht. Waarbij ik ook zeg dat ik je wellicht ook verder kan helpen!
#113052 door Encantó
29 mei 2017, 20:16
Hijodelmundo schreef: ... en weet ik zeker dat:
Cubatravelnetwork.com een degelijk en betrouwbaar bedrijf is (wij van WC eend...)

Inderdaad, degelijk en betrouwbaar. En de facto marktleider.
Al van alles geprobeerd, maar CTN komst steeds opnieuw bovendrijven.

PS.: AeroGaviota (*) gebruikt dit seizoen een Boeing 737 van Blue Panorama voor de roundtrip
Havana-Cayo Coco - Holguin - Havana: "Cittá di Tirana".

Afbeelding

(*) te boeken via ... inderdaad.