Algemene thread. Hier dus niet de aanbiedingen.
#110303 door holantina71
17 jun 2015, 15:25
Hoi,
Welke is het (volgens jou) de beste tijd van het jaar om naar Cuba te gaan? Ik bedoel qua prijzen, temperaturen, wat er te doen is, enz?
Voor mij maakt het niet veel uit, maar vraag is mij onlangs door cursisten gesteld en ik wou graag de mening van Nederlanders en Belgen horen. Heb je een favorite maand om naar Cuba te gaan. En niet in het laatste plaats: welke is zijn de goedkoopste maand(en) Welke maatschappij heeft de beste prijzen? Ik vlieg soms met JetAirFly en soms met Arke. Ik vind JetAirFly iets goedkoper, maar Arke vliegt ook op Holguín, dat scheelt ook de nodige reisuurtjes....
#110305 door Robert
17 jun 2015, 16:05
Beste tijd is januari-maart, goedkoopst mei, juni en september- november min de schoolvakanties hier.
Maar smaken en meningen verschillen.
#113638 door Gibi345
11 dec 2017, 09:10
Pieter,

Leuk dat je weer post. Niet gaan in de periode die jezelf aangeeft dus buiten het orkaanseizoen dit geldt voor het hele gebied. Je kunt nu dus met gerust hart boeken en inpakken zoals weer ik nu mee bezig ben. Misschien is een reis naar Cuba en wel naar het Havana Jazz festival 2018 in januari 2018 ook voor jou een goed idee. CABOCUBAJAZZ gaat ook!
https://www.apassion4jazz.net/havana.html

Saludos,
Gibi
#113643 door Gibi345
11 dec 2017, 17:36
Pieter,

Zeer begrijpelijk de euro kan maar een keer worden uitgegeven. Dit geldt niet voor degenen die nog geen geld aan een reis naar Cuba hebben besteed. Ga je nog iets vertellen over je recente ervaringen, zoals hoe is de voedselsituatie in Cuba op dit moment en is er al iets te merken van de nieuwe beperkingen vanuit de VS?

Saludos,
Gibi