over alles wat met Cuba te maken heeft...

Moderator: FORUMBEHEERDER

#113046 door Consulado#Neptuno
28 mei 2017, 23:07
Wat is er aan de hand met het Heineken bier op Cuba?

Op 12 januari dit jaar was er weer geen nationaal bier op voorraad bij Las Columnas op Galiano.
Heineken was er wel, en samen meteen paar meiden heb ik een hele middag dit “bier” gedronken.
Ik heb minimaal 12 flesje genuttigd, mogelijk 15, maar ik werd totaal niet dronken, zelfs niet aangeschoten.
Het is uiterst vreemd, dat als je drinkt, waar normaalgesproken je lichaam op reageert, die reactie helemaal uitblijft.

Vorige maand voelde ik bij twee Cristal al het eerste effect van de alcohol, en na vier voelde ik dit duidelijk.
Maar die middag leek het er op, dat ik alcoholvrij bier dronk.

Omdat ik me bestolen voel, heb ik sindsdien nooit meer Heineken gedronken op Cuba.
Het was een vreemde gewaarwording.

Iemand dezelfde ervaring?
#113075 door Ukraina
16 jun 2017, 23:56
Misschien ben je op 13 januari gestopt met drinken en is je eerste biertje, na maanden nuchter geweest te zijn, aangekomen zoals dat bij mensen met een gezond alcohol gebruik aankomt?!
#113095 door Josb2017
03 jul 2017, 15:27
Cristal en Bucanero zijn de bieren van Cuba.
Gewoon 5% alcohol.
Niks mis mee, waarom zou je Heineken drinken.
#113101 door Pieterklu
07 jul 2017, 21:45
Importbier (de vraag is of dat wel zo is) vooral de NL-merken is in Cuba gewild zoals Heineken en Bavaria. Crystal en Bucanero zijn overigens nog populairder, ook prijstechnisch. 1 cuc ten opzichte van 1.20 of 1,50 cuc.Dan kiest de Cubaan toch graag voor de portemonnee.