Van West naar Oost, stad of strand, welke highlight's.
#111307 door marco jespers
10 dec 2015, 08:24
We gaan in Maart een rondje Cuba maken. Tot Sancti Spiritus of Camagueya. En dan terug naar Havana.
Het ligt er een beetje aan. Wat zijn leuke stranden om een paar dagen te blijven tussen Camagueya en Havana? (in het noorden)
Varadero trekt ons niet. We zoeken een strand met mooi blauw water met een paar leuke barretjes . Waar je ook niet te duur kunt slapen
Een strand met een beetje vertier .

Dank voor jullie tips

marco jespers
#111626 door LPCUBA
16 maart 2016, 14:40
hallo, ik ga in september naar cuba en we hebben dezelfde interesses,

laat gerust eens weten hoe het was en waar je bent gestopt!
#111632 door Kefke04
17 maart 2016, 10:55
Het strand van maria la gorda in de provincie pinar del rio is voor mij het mooiste van cuba.
havana heeft ook stranden, playa del este waar een je voorbij guanabo en santa maria bent ook best gezellig is
#111732 door Pieterklu
26 apr 2016, 14:45
Als ik naar een strand ga, en dat is niet zo vaak, kies ik voor Playa del Este, en wel tussen Guanabo en Santa Maria de Mar.

Voor mij is dat strand ideaal. het is dichtbij Havana. Het is goed bereikbaar (bus 400 vanuit Havana voor 1 peso naar Cuanabo)/. Ongeveer 35 minuten. Vanaf Guanabo is het een stukje (terug) lopen (700 meter) richting het strand van Santa Maria dat 3 km. verderop ligt..

Het strand is er niet breed, maar het is er erg rustig, mooie palmbomen en het water is er in het begin ondiep. Neem wel een parasol mee. Voorzieningen zijn hier nog niet. Daarvoor moet je een stukje verderop zijn. Ik had ook een foto maar die krijg ik er helaas niet op.

Let op: voor de liefhebbers: iets verder is er ook een gedoogd homo (lesbienne?) strandstukje.