Van West naar Oost, stad of strand, welke highlight's.
#110087 door Esther249
22 mei 2015, 08:36
Hoi!

Ik zou graag van een paar kenners willen horen of dit een leuk schema is? Ik weet dat Cayo Guillermo erg van onze route af ligt, maar wij willen daar toch graag heen nu we toch op Cuba zijn. Iemand nog tips hoe we daar het beste komen? Wij reizen overigens met de Viazul en wil ook nog enigszins 'chillen'.

1. Aankomst Havana
2. Havana
3. Havana
4. Havana-VInales
5. Vinales
6. Vinales-Cienfuegos
7. Cienfuegos
8. Cienfuegos
9. Cienfuegos-Trinidad
10. Trinidad
11. Trinidad
12. Trinidad-Santa Clara
13. Santa Clara
14. Cayo Guillermo
15. Cayo Guillermo
16. Cayo Guillermo
17. Santa Clara-Varadero
18. Varadero
19. Varadero
20. Varadero-Havana-Amsterdam
21. Aankomst Amsterdam

Bedankt voor de tips alvast!
#110090 door Pieterklu
22 mei 2015, 10:14
Prachtig, ruim opgezet schema. Zelf zou ik er voor kiezen een dagje strand (of dagje Cienfuegos) in te ruilen voor een extra dag in Havana. Geniet er van.
#110110 door HijodelMundo
23 mei 2015, 19:14
Prima schema, maar...

Cayo Guillermo ligt echt ver van Santa Clara af. Ik zou zeggen ga of direct van Trinidad naar Cayo Guillermo of ga vanuit Santa Clara naar Cayo Santa Maria. Op beide cayo's komt geen viazul dus dat wordt Taxi en dus duur (waarvan Cayo Guillermo de duurste is)
Voor het boeken van hotels kan ik je eventueel helpen.

Saludos,

Hijo
#110132 door dasilvasolis
25 mei 2015, 12:00
Hoi

Sinds dit jaar is er wel een Viazul naar Cayo Santa Maria. Vanuit Trinidad via santa clara
Dus zou hier voor kiezen i.p.v Cayo Guillermo.. Staat ook op de site van viazul en deze rijdt ook daadwerkelijk
andere optie is om vanuit 1 van de provinciesteden hotel met vervoer te boeken naar de cayos. Deze aanbiedingen heb je met vervoer enkel in de weekends of in zomervakantie. Dit is vaak veel voordeliger dan op een andere manier. Gewoon ter plekke naar Havanatur, Cubanacan of Cubatur kantoortje gaan. Vanuit Camaguey, Ciego de Avila, Santa clara en havana is dit prima te regelen.
Ik zou zelf een dag minder in Cienfuegos doen. Of je moet uitstapjes in de omgeving gaan doen. Zou ipv Santa Clara Remedios aanraden. Verder prima schema voor een echte strandliefhebber. gr dasilvasolis