Euro's, dollars, CUC's, creditcards, travellerchecks, pinnen?
#104131 door Encantó
28 jun 2013, 07:25
Die heb je niet echt nodig. Eerst halte bij binnenkomst is CADECA (Casa de Cambio)
Afbeelding
Als je toch echt wil: ik verkoop CUC aan 1,5 €/CUC. Minimumafname 200 CUC.
Transactie gewaarborgd door het CUC waarborgfonds. :D
#104134 door JVLebbink
28 jun 2013, 11:07
Encantó schreef:Die heb je niet echt nodig. Eerst halte bij binnenkomst is CADECA (Casa de Cambio)
Waar het in het vliegveld altijd druk is.

Ik heb helaas geen CUCs over maar eerlijk gezegd waren ze anders ook bestemd voor de volgende trip.

J

#104135 door Encantó
28 jun 2013, 12:03
Altijd... als er een 747 is geland. Maar dan nog. De cola (wachtrij) is een moment om de Europese gehaastheid af te gooien en je te plooien naar lands wijs.

Kijk, Esmyralda, het is gewoon niet praktisch om hier (Nl. of B.) CUC proberen te kopen of je moet zeer dicht in de buurt wonen. In het andere geval gaat men geld moeten opsturen. Dat is niet verstandig. Daarom: doe je geen moeite en betaal desnoods de taxi met euro's (of de eerste nacht in de casa). De koers die zij hanteren is 1 op 1. Dan doe je je een beetje schade. Maar dat weegt niet op tegen de moeite, kosten en risico's die je hier loopt.

Je kan in de grotere hotels wisselen in een eigen cadeca. Als dat gesloten is: aan de receptie. Wissel NOOIT op straat!

Als je persé CUC's wil kopen: ik heb hier vijf pakjes van 200 CUC. Per pakje te koop a 300 €. :twisted:

#104164 door Esmyralda
30 jun 2013, 15:59
Oke bedankt voor de adviezen!

Dan zullen we idd daar geld wisselen