Kan het? Hoe, wat, waar? Vergunningen, adressen...

Moderator: FORUMBEHEERDER

#41311 door adinda
11 sep 2005, 15:43
Hallo,

Ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn met ervaringen met vrijwilligerswerk in Cuba..
Ik wil namelijk volgend jaar voor een heel of half jaar naar Cuba voor vrijwilligerswerk en/of eventueel gewoon werk...
Nou weet ik dat Cuba niet bepaald het meest makkelijke land hiervoor is :S En aangezien ik dan pas 19 ben, ook niet het meest veilige land misschien om ff in mijn ups naar toe te gaan...
Toch weerhoud dat me niet... en ik ben nu dus heeeeel hard opzoek naar mogelijkheden!!
Wil daarna dan ook gaan studeren (wel in nederland) en met mijn opleiding hopelijk ook iets te kunnen gaan doen in bijvb Cuba... maar om nu alvast wat ervaring op te doen wil ik dit echt graag!!

Dus vandaar mijn vraag.. zijn er hier mensen met een goede raad, (plz niet van meisje je bent nog te jong wacht nou even... heb ik al 100 x gehoord:P)
Maar ECHT goede tips of adviezen...
Laat het me dan alsjeblieft weten!!

Alvast bedankt!!

Liefs Adinda
Laatst bijgewerkt door adinda op 15 sep 2005, 17:22, in totaal 1 keer bewerkt.

#41572 door adinda
15 sep 2005, 17:26
Hoi Cuba- Junky

Dank je wel voor deze site..
Ik ben bang dat ik niet voor 100% aan het profiel wat ze op die site zoeken voldoe, maar goed niet geschoten is altijd mis natuurlijk..

Maar thnx anyway voor het feit dat je me wilde helpen!!

liefs Adinda

#41575 door Anni
15 sep 2005, 17:41
hmm ik zou wel in het profiel kunnen passen, maar ik vraag me wel af of je je kansen op Cuba niet een beetje verspild met zoiets. Want je gaat je wel met disidenten bezig houden.

Hey Adinda je kan ook de Cubaanse ambassade of Consulaat benaderen over vrijwilligerswerk.

#41584 door adinda
15 sep 2005, 18:36
Hoi Anni..

Ja daar heb ik ook al aan gedacht, maar vond het vrij lastig daar wat te vinden..

Maar opzich is het nog wel een goed idee, want heel gek veel is er verder inderdaad niet over te vinden..
Dus thnx en ik ga daar dan maar eens achteraan.. kijken of ik daar wat kan vinden!!

Liefs Adinda