Kan het? Hoe, wat, waar? Vergunningen, adressen...

Moderator: FORUMBEHEERDER

#36172 door Naomi
23 jul 2005, 19:10
Hoi!
Ik ben een studente antropologie en economie en wil in februari/maart 2006 twee maanden stage gaan lopen in het buitenland. Alhoewel ik er nog nooit geweest ben spreekt Cuba mij gigantisch aan en ben ik nu internet aan het afspeuren naar mogelijkheden daar. Kunnen jullie mij een stapje verder helpen? Is het sowieso mogelijk om op zo'n korte termijn iets te vinden in Cuba en alles te regelen, of kan ik het beter maar meteen uit mijn hoofd zetten? Hebben jullie tips? Dankjewel!
Liefs,
Naomi
(boeiend forum trouwens!)
#36175 door paulter_geist
23 jul 2005, 19:22
Op internet (Google) ben ik een tijdje geleden een weblog van een stage op Cuba tegengekomen (weer teruggevonden: http://www.larenstein.nl/index.cfm?id=400 ). De meid in kwestie heeft een landbouwstage gedaan en deed zelf een of andere agrarische opleiding. Ze had de stage ook overleefd :? en is nu weer terug in :flag111:.

Dus: het kan zeker. Of beter gezegd: vroeger kon het zeker. De mogelijkheden zijn nogal eens afhankelijke van de politieke wind.

Als je op Google :read: 'Cuba stage' intypt kom je ook nog andere stageverslagen tegen.

Suc6

#36176 door Harjan Bos*
23 jul 2005, 19:26
Vraag ook 'Anni' eens via een pb (klik om haar te vinden op de gebruikerslijst bovenaan de pagina). Die heeft weliswaar geen stage gelopen in Cuba, maar er wel een afstudeeronderzoek gedaan.

#36188 door Anni
23 jul 2005, 21:23
Ja klopt heb ik gedaan. En dat meisje van Larenstein weet ik ook wel wie het is, ik heb zelf nog op Larenstein gezeten! t is een klein wereldje. Ik zal je wel wat meer via een pb´tje sturen.

#36414 door Naomi
25 jul 2005, 17:22
Dankjewel!!

#36424 door peter
25 jul 2005, 18:28
stage economie in cuba ...:lol:

#36433 door michiel
25 jul 2005, 19:14
die gaat vast een tien halen :lol:

#49455 door Irritukkieslak
02 jan 2006, 19:05