Berichten uit de pers en andere websites

Moderator: FORUMBEHEERDER

#114360 door Gibi345
12 dec 2018, 18:24
Voor degenen die in Nederland de publicaties over Cuba volgen is Keesvank geen onbekende. Kees was jarenlang actief in het verspreiden van nieuws en informatie over Cuba in Nederland met de bedoeling de publieke opinie en politiek ten aanzien van Cuba te beïnvloeden. Op zijn weblog heeft hij onlangs bekend gemaakt te moeten stoppen. Op zijn weblog staat de volgende mededeling:

Mededeling: CubaTips en Cuba-weblog stoppen. Het zal de lezers van deze Cubaweblog en van de CubaTips van vandaag verrassen, maar ik heb besloten een punt achter twee van mijn Cuba-activiteiten te zetten. Op dit moment eist mijn gezondheid al mijn aandacht op. Ik heb Parkinson en dat betekent dat ik nu aan andere prioriteiten voorrang moet geven, zoals veel bewegen en sporten.
bron: https://informatiecuba.wordpress.com/20 ... g-stoppen/

Saludos,
Gibi
#114362 door rickenbilly
14 dec 2018, 13:39
Kees bedankt voor al die jaren en ik zal jouw berichten missen.
Ik keek er die zondagen vaak naar uit om de laatste nieuwtjes over Cuba te vernemen; vaak was ik daardoor beter geïnformeerd dan de Cubanen en andere buitenlanders om mij heen.
Jammer dat er klaarblijkelijk niemand is die het stokje overneemt. Het regime heeft wederom gewonnen.

groet,

R.