Cubaforum helpt

Moderator: FORUMBEHEERDER

#107078 door Trompetista
19 apr 2014, 15:31
Beste forumbezoekers,

Ik ben op zoek naar iemand die medicijnen kan meenemen voor Manuel. Hij is de zoon van goede vrienden van mij in Trinidad. Hij leidt aan een redelijk zeldzame ziekte, ectodermale dysplasie. Als gevolg van deze ziekte maakt Manuel o.a. weinig tot geen traanvocht aan. Dit beschadigt zijn hoornvlies.

Om dit te voorkomen moet Manuel "kunsttranen" gebruiken. Dit is een medicijn dat in Nederland alleen op doktersrecept verkregen kan worden. Het medicijn is in Cuba niet beschikbaar.

Ik zoek iemand die op korte termijn naar Cuba reist. Het allermooiste zou het zijn indien in de eerste dagen van de reis Trinidad zou worden aangedaan. De medicijnen moeten koel en donker bewaard worden tijdens de reis en zijn beperkt houdbaar.

Ik lever de medicijnen aan met orgineel doktersrecept in de orginele verpakking geleverd door een nederlandse apotheek..

Mochten er vragen zijn dan wil ik deze graag beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Hans van Houdt
#107079 door havanalover
19 apr 2014, 17:45
Je kan ook het medicijn via DHL versturen, dan komt het snel en zeker ter plaatse. (te volgen met internet tracking)
Ik heb een aantal jaren geleden een krachtig antibiotica via DHL naar Cuba verzonden. De verzending kostte destijds rond 80 euro, maar het was toen een kwestie van leven of dood dan is snelheid belangrijk en speelt geld geen rol.