para resolver unos problemas

Moderator: FORUMBEHEERDER

#106654 door havanalover
03 maart 2014, 12:07
Bericht aan mensen die regelmatig geld sturen via hun bank. (PC banking)
Eerder werd hier al vermeld het woord Cuba niet in de "vermelding" te noemen. Niets vermelden is ook geen optie. Mijn overschrijving via Fortis bank, werd bij de correspondentiebank in New York geblokkeerd omdat er NIETS in de vermelding stond. Het blijkt nu dat er sterk wordt "gefilterd" tegenwoordig in de remesas. Best is een "onschuldige" vermelding als bv. "onderhoudsgeld" enz.
#106673 door koekreep
04 maart 2014, 14:21
havanalover schreef:STOP FORUMVERVUILING - DOE DE QUOTECURSUS > viewtopic.php?t=10949

Ik boek over via de SNS bank totaal geen problemen en het geld is er altijd in drie werkdagen. Sommige banken met dochters in de VS mogen geen zaken doen met Cuba dat is vaak het probleem.
#108340 door macluc
03 sep 2014, 22:17
@Koekreep,

Wat betaal je voor zo'n overboeking in totaal om bv 100CUC over te maken of andersom hoeveel CUC ontvangt de wederpartij (met aftrek alle kosten) als je b.v. 100 euri's overmaakt.

Zit nog steeds bij onze groofraudeur ING maar wil naar andere bank die in ieder geval zaken doet op dit front. Op het ogenblik doe ik geld overmaken met de remittances (AWS24) indien nodig.

Voor 100 Euri's komt daar zo'n 113CUC aan. Vraag me af wat het gunstigst is ........ los van mijn problemen bij ING.