para resolver unos problemas

Moderator: FORUMBEHEERDER

#114401 door Everdine
24 jan 2019, 06:01
Weet iemand andere geldstuur-website dan enviodinero.ca en aisremesas? Het probleem is dat ik geld wil sturen aan iemand waarvan ik alleen de naam en het AIS-nummer heb. Met enviodinero kon je voorheen dan geld sturen - nu niet meer. En bij aisremesas vragen ze het adres en het nummer van de ID-card, en die héb ik dus niet en kan er ook niet aan komen. Dus: weet iemand een website waar ik geld kan sturen aan alleen het AIS- nummer?
#114404 door Jogo
24 jan 2019, 17:10
sendvalu.com binnen 2 tot 48 uur staat het geld op de debetcard op Cuba.
#114406 door Everdine
24 jan 2019, 18:21
Dankjewel Jogo! Maar zij vragen ook adres en ID-nummer. Ik heb alleen het AIS-nummer en de naam, en voorheen kon je dan geld sturen via enviodinero, maar die hebben al heel lang de mededeling dat ze onderhoud of zoiets plegen. Ik ben bang dat ik nu geen geld kan sturen - had ik nou maar om een adres gevraagd!
#114408 door Jogo
24 jan 2019, 19:24
Je hebt inderdaad het nummer van zijn of haar carné nodig. Kun je die persoon niet mailen of bellen?
#114420 door Prawo
28 jan 2019, 08:45
Everdine schreef:Ik ben bang dat ik nu geen geld kan sturen - had ik nou maar om een adres gevraagd!

Heeft de ontvanger wel jouw contactgegevens?
Dan zit er wellicht weinig anders op om te wachten dat deze zelf gaat piepen als er geen geld (meer) komt.