Wie, wat, hoe, waar

Moderator: FORUMBEHEERDER

#110112 door Everdine
23 mei 2015, 20:22
Weet iemand wanneer de doble recarga-aanbiedingen weer komen?
#110114 door Tijn
23 mei 2015, 21:09
Je hebt hem net gemist... registreer je op een van de sites (of twee) waar je recargas kunt doen en je krijgt vanzelf een hoop spam om je erop te wijzen...
#110115 door Everdine
24 mei 2015, 05:57
@Tijn: bedankt voor je reactie; volgens mij was de laatste keer rond 11 mei, dus nou niet "net gemist".
En de aankondigingen krijg ik wel, alleen pas drie dagen van te voren, en ik vroeg me af of er iemand was die eerder op de hoogte is - ik zou met name graag willen weten of er weer zo'n aanbieding komt vóór 8 juni.
#110119 door Everdine
24 mei 2015, 12:05
@Mambize: veel dank!
Ik had al gesurfd maar nog niet bij Etecsa, heb 'm nu bij mijn favorieten gezet.
Overmorgen dus al, toch gek dat ik nog geen wervende mails heb gekregen dan!
#110120 door mambize
24 mei 2015, 12:45
Tja,
ik had vorige week ergens een mailtje gekregen, zoals ik er zo vaak krijg, van één van de vele waar ik ingeschreven ben. Ik herinner me ook niet meer welke. daarom heb ik eens gesurft naar degenen die het eigenlijk voor het zeggen hebben en die dingen beslissen: etecsa.

Als deze peomotie overmorgen start, vind ik het ook heel vreemd dat ik nog geen tientallen mails of zelfs smsjes heb gekregen.

Ik heb nog eens dubbelgecheckt en krijg stilaan het groete vermoeden dat die doble recarga vanaf de 26ste mei over 2014 gaat....

Indien het voor overmorgen zou zijn, zouden we wel verwittigd worden door de vele mailtjes en smsjes... :? :?
#110121 door Pieterklu
24 mei 2015, 17:50
Oeps mijn vrouw schreef mij ook een dag of vijf geleden over recarga doble. Heb hem echter niet aangetroffen. Wel bij elke 10 dollar vijf dollar extra zoals bij compro de todo Toch voortaan beter staatsbedrijf in de gaten houden kennelijk. Gr
#110122 door Everdine
24 mei 2015, 18:24
Heb 't maar eens aan Hablacuba gevraagd - die werken dus vandaag!!

Hier hun antwoord:

Estimada Everdine,

Gracias por contactarse con nuestro Equipo de Apoyo.

Desafortunadamente no sabemos exactamente una fecha de la futura promocion ya que normalmente las fechas se establecen junto con el operador de Cuba, Cubacel. En cuanto la oferta sea disponible, usted podra verla en nuestra pagina internet.

Apreciamos su paciencia.

Necesita mayor información? Revise nuestro nuevo Centro de Ayuda en
http://www.HablaCuba.com/help_center.
--------------------------------------------
Goed, daar hebben we verder dus niks aan, maar weten nu zeker dat we gewoon met PACIENCIA moeten wachten. En Pieterklu, ik geloof dat die 5 extra per 10cuc alleen gold als je 20 facebook-accounts opgaf, en niet alleen opgaf, nee, die twintig moesten dan ook nog beltegoed bestellen - ja hoor.
#110124 door salsalieve
24 mei 2015, 22:58
Omdat er net een is geweest vermoed ik dat de volgende pas volgende maand rond vaderdag zal zijn en dat is de 3e zondag in juni dus 21 juni.
#110128 door Everdine
25 mei 2015, 05:34
Vind wel een 50%-aanbieding voor mensen die een app. kunnen installeren.
Ik kopieer van https://www.ding.com/promocodes/caribbe ... tAodYWEAsQ

Terms and conditions
The promotional code 'cuba050new' is available for a limited time only

- Starting on 26th of February 2015 at 00:01 (UTC Timne)
- Finishing on 31st of December 2015 at 23:59 (UTC Time)

The value of the voucher is 50% off the top-up (any amount) and it's limited to the first 10000 customers.
The promotional promo code is only valid for top ups sent to Cuba (Cubacel)

The voucher code is only valid for new customers using the ding* app (Android and iOS) and ding.com

The promotional code only applies to new users on ding*. A new user is defined as a person who has never completed a purchase of mobile top-up or international calls on either ezetop.com or on ding.com and/or their mobile applications.

The promotional code "cuba050new" is only available for one transaction per customer and receiver number.

The voucher Code can be redeemed against one top-up* only and can only be used on the ding* app (Android and iOS) and ding.com

*‘top-up’ refers to prepaid phone credit for the mobile operators supported on ding*
#110250 door JVLebbink
12 jun 2015, 21:34
Praktisch elke maand is er wel dezelfde aanbieding, soms eerder, soms later. Ergens tussen de 10e en 20e.

J