Wat moet ik waar regelen?

Moderator: FORUMBEHEERDER

#97222 door schel
12 dec 2011, 16:32
Ik wil mijn vriendin uit Santiago de Cuba voor 3 maanden naar Nederland uitnodigen.

Mijn vraag is als ik een vliegticket voor haar bestel moet dit dan een directe vlucht zijn van Havana naar Amsterdam of kan dit ook een indirecte vlucht zijn. ( KLM )
Of mag kan het een charter vlucht zijn van Holguin naar Amsterdam
(arkefly)
En is het goedkoper om de ticket in Cuba door mijn vriendin te laten bestellen ?

#97223 door Robert
12 dec 2011, 19:50
Arkefly verkoopt geen 'omgekeerde' tickets dus dat kun je vergeten.
ik zou een rechtstreekse vlucht hav-ams prefereren en haar persoonlijk ophalen. Dus eerst samen een week, of meerdere weken, Cuba en dan samen naar NL.
Een indirecte vlucht mag ook.
Zeker de eerste maal zou ik niet je vriendin het ticket laten kopen.

#97589 door MAF
19 jan 2012, 06:40
een update, Arkefly verkoopt wel omgekeerde tickets. Alleen niet voor 3 maanden het maximale is 60 dagen. Ik kan het weten ik heb eergisteren de reservering gemaakt.

Dit is vanaf Varadero, Havana is ook mogelijk. Vanaf Holguin weet ik niet heb ik niet gechecked.

#97634 door salsalieve
22 jan 2012, 22:12
Ik hoorde onlangs van de Cubaanse reisagent van Arke in Holguin dat het sinds 1 december jl. ook vanaf Holguin kan. Ik weet niet wat de maximale reisperiode is maar dat is zo na te vragen bij Arkefly.

#97639 door Jogo
23 jan 2012, 08:00
[quote="salsalieve"]Ik hoorde onlangs van de Cubaanse reisagent van Arke in Holguin [quote]

Is dat toevallig Eider?

#97654 door Jogo
23 jan 2012, 20:59
salsalieve schreef:klopt.

Grappig. Ik blijf hem steeds tegen komen. :D