Waar boek ik wat, wat kost het, beschikbaarheid en ervaringen

Moderator: FORUMBEHEERDER

#106183 door Jeanne13
10 jan 2014, 23:41
Ik probeerde online bij Paraisonline Tours een cabin te reserveren in Las Terrazas. Op hun site zag dit er leuk uit (een soort boomhut) en dat leek me wel wat. Ik heb gemaild en kreeg de bevestiging dat het gereserveerd was en wat ik moest betalen. Ik moest nog wel een mail sturen om dit nogmaals te bevestigen, hetgeen geschiedde.

Enfin, so far so good. Toen ik vroeg hoe en waar ik moest betalen werd het onduidelijk: kon bij hun kantoor of in Havana … mompel, mompel.

Althans zo leek het. Ik kreeg geen reactie, ook niet na nog twee mails die in een zeer krakkemikkig Engels beantwoord werden en geen adequaat antwoord opleverde.
Ik heb de reservering vervolgens maar gecanceld, want ik zag er geen brood meer in.

Vraag: is dit terecht? Heeft iemand ervaring met deze organisatie en kan de cabin toch betaald worden in Las Terrazas (hotel?) Hoe?

Graag jullie reactie.

Jeanne
#106185 door JVLebbink
11 jan 2014, 18:17
Jeanne13 schreef:kan de cabin toch betaald worden in Las Terrazas (hotel?) Hoe?

Ja, dat kan. Ik heb het zelf niet gedaan, maar toen wij er ooit (2005) waren (we sliepen zelf in La Moka) hebben we een paar jongens meegenomen naar Havana die daar zonder te reserveren geslapen hadden.

J