Waar boek ik wat, wat kost het, beschikbaarheid en ervaringen

Moderator: FORUMBEHEERDER

#115036 door limi
22 feb 2020, 22:53
Beste forumleden, dit jaar maak ik met mijn gezin (partner en 2 dochters 17 en 12 jaar) een reis van Havana met diverse tussenstops, waar we een paar nachten willen overnachten in casa in de plaats of buurt Nicaro; om familie te bezoeken. Tips zijn welkom voor de reis naar en van Nicaro, maar zeker ook voor opties overnachten Nicaro. Alvast dank, Everdine
#115054 door Tijn
26 feb 2020, 13:28
Hoe primitief wil je het hebben? Ken wel een alleenstaande moeder in Levisa die met plezier een par nachten haar appartement afstaat :-)... Geen stromend water, laat staan warm... (wel grote tonnen op het balkon)...
#115063 door Robert
27 feb 2020, 15:10
Ik hen eens in een hotel voor Cubanen verbleven in Mayari, heet water in een emmer, Mayari is een leuk plaatsje. Er was toen 1 of ander feest aan de gang met live optredens en een draaiorgel op en rond een centraal plein.
Ook eens een paar dagen met kids verbleven in het hotel op Cayo Saetia. Heel aardig hotel met en mooi strand in de buurt, het strandje voor het hotel is dat niet echt. Indertijd liepen er allerlei niet inheemse dieren, zoals struisvogels, in de rondte.
#115071 door Tijn
28 feb 2020, 16:11
Overnachten in een Cubaans hotel is erg lastig (spreek uit ervaring, zelfs met een Cubaans Carnet op zak). Cayo Saetia is het oude jachtgebied van De Baard (Fidel), Mooi maar duur en altijd leeg... Mayari heeft een paar Casa's Particular en Nicaro 1 (als ik het goed heb). De moeder van mijn kind woont in de buurt... Die gun ik wel wat Commissie dus wil haar wel ff vragen die casa te reserveren :-)
#115076 door Jan Almeida B.
29 feb 2020, 11:01
Robert schreef:Ook eens een paar dagen met kids verbleven in het hotel op Cayo Saetia.
Meer een verzameling bungalows. Moeilijk te bereiken. Er zijn georganiseerde 'safaritochten ' In het hotel wordt antilopevlees geserveerd. Leden van de nomenclatura komen hier met de helikopter naartoe.
#115079 door pokaza40
01 maart 2020, 11:17
in holguin een heel leuk en goede prijs 20 dollar per dag heel proper en in centrum
ik heb er bijna maand verbleven wel met onderbreking als ik naar trinidad of Santiago geweest ben
is villa yamimmo uitgebaad door italiaan ie daar al vele jaren is drie ruime kamer met prive badkamer
calle miro181
#115084 door limi
01 maart 2020, 19:59
[quote="Tijn"]Hoe primitief wil je het hebben? Ken wel een alleenstaande moeder in Levisa die met plezier een par nachten haar appartement afstaat :-)... Geen stromend water, laat staan warm... (wel grote tonnen op het balkon)...[/quote

Iets comfort is wel fijn :D
#115085 door limi
01 maart 2020, 20:03
Robert schreef:Ik hen eens in een hotel voor Cubanen verbleven in Mayari, heet water in een emmer, Mayari is een leuk plaatsje. Er was toen 1 of ander feest aan de gang met live optredens en een draaiorgel op en rond een centraal plein.
Ook eens een paar dagen met kids verbleven in het hotel op Cayo Saetia. Heel aardig hotel met en mooi strand in de buurt, het strandje voor het hotel is dat niet echt. Indertijd liepen er allerlei niet inheemse dieren, zoals struisvogels, in de rondte.

Dank voor de tip