Wie vliegt waar en wanneer? Posten alleen met datum, vertrek en aankomsthaven en prijs in header.

Moderator: FORUMBEHEERDER

#106342 door Everdine
31 jan 2014, 08:57
Zie nu pas dat er KLM-vlucht Antwerpen/Havana geboekt kan worden voor € 495, alleen vandaag nog.

Daar komt de reis naar Antwerpen bij - op het Centraal Station van Antwerpen krijg je dan treinkaartje naar Schiphol. Op de terugweg kun je gewoon op Schiphol uitstappen, of, als je wilt, met de trein terug naar Antwerpen en of een tussenstation.

Dit alles via http://www.ticketspy.nl

Ik heb een ticket geboekt voor augustus, zoals gezegd voor € 495, en kom dan terecht op een vlucht vanaf Schiphol die vanaf Amsterdam geboekt € 1134 zou kosten.

#106345 door PapiChulo
31 jan 2014, 13:07
gefeliciteerd!! ;-)
#106349 door Everdine
01 feb 2014, 08:43
Van Arhem naar Schiphol via Antwerpen voor een prijsvoordeel van tussen de € 300 - € 600? Daarvoor zou ik vanuit Groningen nog omrijden.

#106353 door Pieterklu
01 feb 2014, 17:54
Ik heb gisteravond rond 11 nog eens gekeken, maar ik kon niets van die goedkope aanbiedingen ontdekken. Via de site kwam je rechtstreeks op de klm site met de voor ons bekende (hoge) prijzen.

#106354 door salsalieve
01 feb 2014, 18:18
Is wel jammer als je echt had willen boeken. Ik had dat eerst ook maar je moest als vertrekpunt kiezen voor Antwerpen centraal station dan kreeg je die goedkope vluchten te zien in mei en augustus. Helaas niet in de periode dat ik wil gaan.
#106356 door JVLebbink
01 feb 2014, 19:22
Everdine schreef:Van Arhem naar Schiphol via Antwerpen voor een prijsvoordeel van tussen de € 300 - € 600?

Ach... ik vind het gewoon rare acties. Waarom kan ik niet gewoon op schiphol instappen?.....Maar ja vorig jaar ook voor €550,- gevlogen, via Madrid. Dat is eigenlijk hezelfde natuurlijk.
#106360 door Everdine
02 feb 2014, 06:03
@Pieterklu: de actie is verlengd, en zojuist heb ik gekeken en je kunt voor mei, juni, augustus en september nog de goedkope tickets kopen.
Het kan alleen via de site http://www.ticketspy.nl, en als je daar op 'Havana 495' klikt kom je op de KLM-site, waar je dan inderdaad er op moet letten dat er als beginpunt 'Antwerpen Centraal' staat.

Succes!

#106364 door PapiChulo
02 feb 2014, 12:54
ik snap het nog niet helemaal:
Je zou wel ook meteen naar Schiphol kunnen reizen met deze aanbieding en Antwerpen overslaan gewoon??
#106365 door Everdine
02 feb 2014, 14:27
@PapiChulo: nee, je moet je houden aan de ticketvoorwaarden en dat is om 6 uur 's ochtends (!) paraat staan op station Antwerpen Centraal! Doe je dat niet, dan moet je op Schiphol het verschil in prijs (in dit geval meer dan 600 euro) bijbetalen! Jaja.

Dus óf een hotelletje boeken in Antwerpen (30 euro) óf de laatste trein de avond ervoor nemen en een paar uur in de wachtruimte zitten.

Een kaartje Schiphol-Antwerpen kost 29 euro, dus neem je er een hotelletje bij dan komt er 60 euro op de prijs. Voor mij nog altijd een groot genoeg prijsverschil om het te doen!

#106395 door Pieterklu
06 feb 2014, 15:20
Ik heb voor september geboekt. voor mij als Zeeuw is het minder belastend naar Antwerpen te reizen. binnen een klein uurtje sta ik daar.

Bijkomende voordelen zijn dat KLM geen tussenstop maakt en op Havana vliegt, want het kost steeds meer moeite om op een goedkope manier van Varadero vliegveld naar Havana te komen. Kun je geen taxi met anderen delen, dan ben je tussen de 60 en 80 cuc kwijt voor enkeltje Havana. en dat vind ik nogal aan de prijs (als zuunige Zeeuw).