Wie vliegt waar en wanneer? Posten alleen met datum, vertrek en aankomsthaven en prijs in header.

Moderator: FORUMBEHEERDER

#102724 door holantina71
07 maart 2013, 16:26
Hoi allemaal,

We zijn bezig met de komst van mijn vader as. zomer.
Heeft iemand tips voor goedkope vliegtickets?

Ik heb al wat hier op forum zitten lezen en gekeken op Air Europe.es maar kan geen eindbestemming op Cuba vinden (alleen Turijn - Camaguey, maar dat hebben we niets aan) Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Laatst toen mijn moeder kwam hebben we haar ticket (peperduur) gekocht bij World Ticket Centrum en de arme ziel heeft 2 tussenlandingen gehad... ik vond het zielig voor haar.... en voor die prijs!
Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Lourdes.

#102729 door HijodelMundo
07 maart 2013, 17:10
Air Europa vliegt gewoon op Habana

Hijo

#102735 door holantina71
07 maart 2013, 19:45
sandersh schreef:Lourdes (is dit echt jouw naam?)

Ja hoor,
Kan exotisch lijken voor Nederlanders, maar het is een doodgewone Spaanstalige naam, dus ook in Spanje en de rest van Zuid-Amerika :lol:

Hartstikke bedankt voor de links!:-D

#102747 door mambize
09 maart 2013, 14:51
hallo,

Wij gebruiken altijd jetairfly.be. Dit zijn wel vluchten van Varadero naar Brussel, maar eigenlijk altijd veel goedkoper.

Ook Arkefly.nl biedt deze goedkopere vluchten. Ik geloof dat er vluchten zijn vanuit Holguin naar Amsterdam, wat dan beter is voor jou want Holguin is dichter bij Camaguey.

Met wat zoekwerk tussen de juiste data, kan je wel eens interessante prijzen verkrijgen.

Die zoekmachines zoals skyscanner en dergelijke meer houden geen rekening met arkefly en jetairfly.

Ook heel interessant : Kijk op http://www.vliegschemas.nl met dank aan Niels B767-300ER

Suerte.
#113061 door ericair
11 jun 2017, 09:22
soms zelfs de moeite om een pakketvakantie te nemen naar Cuba? Ik zie vaak last minutes voor 1 week (hotel + vluchten) vanaf 799€